Wegwijzer
Gasten kunnen berichten plaatsen van hun ervaring bij
onze gezellige stichting.
Beste Twan, de website is goed en duidelijk opgezet en de rubrieken goed aangegeven en te volgen. Het is een rustig geheel geworden door de kleuren en het oranje, zwart en wit van het logo en de huisstijl.
Alleen zouden onze omschrijvingen wat aangepast mogen worden en misschien aangevuld kunnen worden met onze vrijwilligers.
Als laatste vind ik de licht grijze lettertype erg onduidelijk, voor mij lastig om te lezen en op fouten te controleren.
met vriendelijke groet,
Wim Staal.
secretaris Stichting Nah4us café in Oss.