Paastijd, dat betekent dat we op onze caféavond een activiteit hebben in het teken van Pasen.
De activiteitencommissie organiseerde een leuke avond waar onze gasten een paasstukje konden maken. Bakjes, fleurige plantjes, diverse takken en niet te
vergeten als klapstuk kleine kuikens en konijnen en gekleurde eitjes om het paastukje compleet te maken.
Het was weer een gezellige en creatieve bijeenkomst.
Geef een reactie